Marketing 2.0: o potencial das redes sociais para a promoción en liña
Descrición:
As redes sociais consolidáronse como unha canle idónea para a promoción de moitos negocios e actividades profesionais. Non obstante, elixir as máis adecuadas para cada caso e utilizalas da forma correcta poden marcar a diferenza entre conseguir os obxectivos desexados ou simplemente investir tempo e diñeiro nunha actividade que non xera resultados.
Nesta sesión abordarase como afrontar o salto ás redes sociais, as cuestións clave que se deben ter en conta e as pautas básicas para utilizar algunhas das redes sociais máis populares.
O curso celebrarase o 14 de xuño en Santiago de Compostela e está destinado a xerentes, responsables ou persoal técnico das áreas de comunicación ou marketing das empresas de calquera sector.
Horario: De 16:00 a 19:00 horas.
Programa:
- Diferenzas entre as redes sociais e o marketing tradicional
- Importancia da estratexia
- Principais redes sociais segundo o seu enfoque
- Os grandes do 2.0: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram e YouTube. Consideracións e recomendacións:
- A importancia de personalizar adecuadamente os perfís
- Optimizar os contidos que se queren publicar
- Como chegar a máis seguidores
- A (crecente) importancia das #etiquetas
- Como pechar o círculo: medir os resultado
Para obter máis información prema aquí (https://cdtic.xunta.gal/marketing-2-0)