O Plan eConcellos

Formulario de busca

Fondos

O Plan eConcellosO Plan eConcellos

Formulario de busca

cierra cierra

 Plan eConcellos nace co obxectivo de colaborar na modernización das administracións locais galegas mediante a coordinación entre estas e as administracións autonómicas para:

O Plan eConcellos senta as bases dun desenvolvemento coordinado e sostible da Administración electrónica nas administracións locais galegas, organizando as actuacións realizadas na comunidade autónoma para a implantación dos servizos de eAdministración.

Catálogo de servizos
A adhesión ao Convenio de eAdministración entre a Xunta de Galicia e as entidades locais da nosa comunidade pon á disposición destas últimas unha serie de servizos relacionados coa Administración electrónica. O catálogo completo dos servizos recollidos no convenio está dispoñible na seguinte ligazón: Catálogo de servizos.

O catálogo de servizos do convenio mantense en continua actualización e pon á disposición das entidades locais unha serie de servizos que se resumen nos seguintes bloques.

Estado actual das adhesións
Desde o inicio do proceso en xullo de 2010, un elevado número de EELL formalizou a súa adhesión ao convenio e xa poden dispoñer dos servizos incluídos ao abeiro deste.

Pode consultar máis información no Portal EidoLocal.