Novas

Formulario de busca

Fondos

NovasNovas

Formulario de busca

cierra cierra

Preto de 50 nenas e nenos galegos participaron no campamento virtual de tecnoloxía “Digital Summer Camp” a través da Rede CeMIT

• O aliado dixital everis, a través da súa Fundación realizou o Digital Summer Camp, un campamento de tecnoloxía para á xuventude en formato virtual e gratuíto que puido ser seguido nas aulas da Rede CeMIT do 7 ao 16 de xullo
• Nas dúas semanas de duración do campamento, leváronse a cabo charlas con expertos e obradoiros sobre superintelixencia tecnolóxica, creación de videoxogos, apps, drons, seguridade nas redes, robots, realidade virtual e deseño en 3D ou talleres de Scratch


A Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega) en colaboración co aliado dixital everis, a través da súa Fundación, participou este verán no “Digital Summer Camp”, un campamento de tecnoloxía creado para rapaces e rapazas  de entre 7 e 15 anos para mellorar as súas habilidades dixitais.

Trátase dunha iniciativa totalmente gratuíta que se realizou en formato webinario e en Galicia foi posible a participación a través da Rede CeMIT. As aulas CeMIT abertas ao público ofreceron estas actividades de xeito presencial, e os axentes TIC acompañaron aos rapaces interesados, mantendo en todo momento as medidas de seguridade, e o resto de aulas, puideron compartir estas actividades para que os usuario s interesados participaran desde as súas casas co acompañamento dun adulto.

O campamento realizouse en horario de 16:00 a 17:30 horas e contou con charlas con expertos en diferentes temáticas e talleres prácticos que se dinamizaron coa colaboración de persoas voluntarias da fundación everis para espertar a creatividade dos máis pequenos.

O balance do campamento foi moi positivo, tivo unha participación de máis de 430 rapaces de entre 7 e 15 anos e as súas familias e concretamente, nas aulas CeMIT participaron preto de 50 nenas e nenos durante as dúas semanas do Digital Summer Camp.

A primeira semana as actividades destináronse para os máis novos, os nenos e nenas de 7 a 10 anos, comezando coa charla “Se o podes pensar, o podes crear” co experto en videoxogos Luis Iturra e o taller de Scratch “1, 2, 3, ... probando. Como crear os elementos do meu primeiro videoxogo”. O segundo día, a comandante de aviación Yolanda Canales debateu cos asistentes sobre “A superintelixencia da tecnoloxía” e levouse a cabo o obradoiro con App Inventor “A miña primeira APP”, e a primeira semana de campamento finalizou co piloto instrutor de drons Juan José González coa charla “Que podemos facer cun dron?” e o taller con Scratch “Movemento e ... acción! Xa teño listo o meu videoxogo”.  

Durante a segunda semana realizáronse outras 6 actividades orientadas a rapaces e rapazas de entre 11 e 15 anos, concretamente, a primeira delas, da man do Director de participación cidadá da Policía Nacional, a charla “A seguridade nas redes” e continuouse co taller con Tinkerkead “Primeiros pasos en realidade virtual: deseña en 3D”. Continuouse coa intervención da directora da fundación everis, Karla Alarcón, coa charla “O que nunca poderán facer os robots” seguido do obradoiro con App Inventor “Crea a túa propia aplicación móbil”. E para rematar o campamento, levouse a cabo a charla “Robot, faime os deberes” con Javier Rodriguez Molowny, experto en loT e o taller con Scratch “Desafía á túa imaxinación”.

Estas actividades contaron coa participación das aulas CeMIT de Celanova, Guitiriz, Leiro e Pontedeume. Adicionalmente, todas as sesións estarán dispoñibles a través da canle de Youtube da Fundación everis.

Plan de Inclusión Dixital de Galicia 2020 - Aliad@s Dixitais
O Plan de Inclusión Dixital é a estratexia autonómica para facilitar a calquera persoa, independentemente do nivel dixital no que se atope, avanzar, madurar e acceder a maiores niveis de coñecemento e uso das TIC.

Esta estratexia estase a desenvolver grazas á cooperación, e implicación dos axentes do ecosistema dixital. Actualmente o Plan de Inclusión Dixital conta con máis de 850 aliados dixitais, entre os que se inclúe a empresa everis, quen leva colaborando coa Xunta de Galicia a través do seu Programa de Voluntariado Dixital desde 2012 e como aliado dixital desde 2016 e que este ano amplían a súa participación grazas á Fundación everis que conta co compromiso de estimular o espírito emprendedor, o impulso da innovación e o fomento do talento das persoas coa colaboración dos voluntarios/as canalizando de forma altruísta as capacidades e transformando o enxeño en propostas de valor.